Projekt - I djeca su potrošači, zar ne? - završio dodjelom nagrada najboljima
18.12.2024. 10:37h

Projekt „I djeca su potrošači, zar ne?“, proveden od svibnja do prosinca ove godine, završio je svečanom dodjelom nagrada 17. prosinca u prostorijama Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića u Svetom Jurju na Bregu. Glavna nagrada za najbolji plakat pripala je učenicima razreda 3.a iz te škole, čiji su autori, Tena Bestijanić i Eva Damjanac, osvojili paket školskih potrepština za sve učenike razreda u vrijednosti od 300 eura. Uz to, podijeljeni su poklon bonovi Školske knjige u iznosima od 70, 50 i 30 eura za tri najbolja pojedinačna crteža, koje su izradili:

  1. Leoni Špicar (1. mjesto)
  2. Jakov Miljančić (2. mjesto)
  3. Nika Šimunković (3. mjesto).

Projekt „I djeca su potrošači, zar ne?“ uključio je ukupno 180 djece i 13 učiteljica i odgajateljica kroz radionice i aktivnosti usmjerene na edukaciju o pravima i odgovornostima potrošača. U pet osnovnih škola i dva vrtića održano je pet radionica za učenike i dvije za predškolske skupine, s posebnim naglaskom na sigurno korištenje digitalnih tehnologija i sigurnost na internetu. Djeca su također učila o utjecaju reklama na njihove odluke o kupnji te su povezala proces stjecanja novca, trošenja i razvrstavanja otpada s brigom za očuvanje naše planete, a dodatno je organizirana i radionica za roditelje kako bi se osvijestila važnost financijske pismenosti i sigurnog sudjelovanja djece u potrošačkom svijetu.

Cjelokupan tijek projekta detaljno je dokumentiran na službenoj web stranici projekta: www.djeca.dpm.hr, gdje se mogu pronaći informacije o svim provedenim aktivnostima i postignućima.

Zahvaljujući financijskoj podršci Zaklade „Hrvatska za djecu“ te općina Selnica, Sveti Juraj na Bregu, Nedelišće, Mala Subotica i Vratišinec, projekt je omogućio ne samo edukaciju djece, već i dodjelu nagrada koje su dodatno potaknule kreativnost i angažman najmlađih sudionika.

„Ponosni smo što smo kroz ovaj projekt približili najmlađima osnovna znanja o potrošačkim pravima i odgovornostima, jer i djeca su važan dio potrošačkog svijeta. Kreativnost i trud koji su pokazali naši sudionici najbolja su potvrda važnosti ovakvih edukacija“, istaknuli su organizatori.

Projekt završava, ali njegov utjecaj nastavlja živjeti u znanju i vještinama koje su djeca i roditelji stekli te u trajnim uspomenama na zajednički rad i uspjehe.