U prostorima Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM) uspješno su provedene tri besplatne radionice u sklopu projekta "STEM kamp Međimurske županije", u organizaciji udruge Međimurski informatički klub (MIK) u suradnji s udrugom Mladi informatički stručnjaci (MIS). Radionice su pružile priliku učenicima osnovnih škola, od trećeg do osmog razreda, da steknu temeljna znanja i vještine iz područja programiranja i tehnologije.
Prva radionica pod nazivom “Razvoj računalnih igara” održana je od 24. travnja do 5. lipnja 2024., pod vodstvom Viktora Lazara. Kroz dinamičnu kombinaciju predavanja, praktičnih vježbi i rada na individualnim projektima, sudionici su se upoznali s osnovama razvoja računalnih igara koristeći programski jezik Python i biblioteku Pygame Zero. Radionica je omogućila sudionicima, bez obzira na prethodno iskustvo, da razviju svoje kreativne ideje i pretoče ih u vlastite igre. Aktivnosti su obuhvatile ukupno 20 školskih sati.
Druga radionica, pod nazivom “Digitalni svijet: Izradi svoju VR sobu”, održana je od 22. do 30. kolovoza 2024. Voditelj radionice, Marin Drabić, polaznicima je približio svijet virtualne stvarnosti (VR) uz korištenje Meta Quest 2 VR naočala i Unity game engine-a. Kroz interaktivne i zabavne sesije, sudionici su imali priliku dizajnirati i realizirati svoje digitalne sobe, upoznati se s osnovama VR tehnologije i istražiti kako ona transformira način na koji doživljavamo svijet oko sebe.
Treća radionica, “C++ za početnike”, održana je od 19. rujna do 10. listopada 2024., a vodio ju je Dejan Drabić. Tijekom 20 sati intenzivnog rada, polaznici su savladali temeljne koncepte programiranja u C++, uključujući varijable, petlje, uvjete, rad s nizovima i stringovima, te pisanje jednostavnog C++ koda. Radionica je osmišljena kako bi sudionicima omogućila praktično učenje kroz interaktivne vježbe, te ih pripremila za rješavanje problemskih zadataka i daljnji razvoj u svijetu programiranja.
Projekt “STEM kamp Međimurske županije” nastavlja s ciljem promocije STEM područja među mladima i pružanja kvalitetne edukacije kroz besplatne radionice i aktivnosti. Sve tri provedene radionice pokazale su se iznimno uspješnima te su doprinijele razvijanju IT vještina i kreativnosti učenika osnovnih škola.