Prije dvije godine biciklističkom trakom spojena je Peklenica s Murskim Središćem, a sada slijedi nastavak od ulaska u Peklenicu pa do trgovine NTL. Danas je gradonačelnik Dražen Srpak potpisao Ugovor o izgradnji pješačko biciklističke staze u Glavnoj ulici u Peklenici s tvrtkom Niskogradnja Huđek iz Petrijanca u vrijednosti od 252.780,00 eura s uključenim PDV-om. Gradit će se staza u dužini 570 metara , a troškovi same izgradnje podijeliti će se između Grada Mursko Središće i Županijske uprave za ceste otprilike popola.
Time nastaje obveza Grada Mursko Središće sufinanciranja tog projekta u iznosu oko 125.000,00 eura. Grad je kandidirao svoj udio sufinanciranja prema Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine te je putem Javnog poziva koji se zove Javni poziv za sufinanciranje projekata gradova i općina za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i ujednačavanje komunalnog standarda u 2024. godini odobrena pomoć od 40.700 eura. Time se olakšava realizacija projekta, a proračunska sredstva se mogu usmjeriti u nešto drugo.
Uz to započeli su i radovi na izgradnji biciklističke trake od Murskog Središća prema naselju Hlapičina u vrijednosti od 213.735,19 eura. Od toga je udio Grada Mursko Središće 75.789,05 eura, ali i kod tog projekta grad je tražio sufinanciranje od strane Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije te je isto i odobreno u visini od 33.000 eura što je također značajna pomoć za gradski proračun.
Nakon višekratnih pritužbi građana te raspravama na sjednicama Gradskog vijeća u svezi brzine prometovanja vozila na cesti postavljene su vibracijske trake kao tehničko pomagalo u cilju smanjenja brzine i to na sljedećim lokacijama: ulaz u naselje Hlapičina iz smjera Sveti Martin na Muri, na ulazu u Peklenicu iz smjera Mursko Središće, Vratišinec i Križovec, na ulazu u Križovec iz smjera Peklenica i Miklavec, na ulazu u Mursko Središće iz smjera Peklenica. Vibro trake postavljene su sukladno prometnom elaboratu i suglasnostima javnopravnih tijela (policija i ŽUC) s ciljem povećanja sigurnosti cestovnog prometa kao najmanje invazivno tehničko rješenje. Gradonačelnik je višekratno na Gradskim vijećima upozoravao da postavljanje bilo uspornika, bilo vibro traka generira buku, a moguće i nezadovoljstvo stanovnika na pozicijama postavljanja. Iako su vibro trake postavljene na ulasku u naselja, a ne u samom naseljenom djelu, u Grad je pristigla pritužba djela mještana naselja Hlapičina na povećanu buku bez efekta smanjenja brzine. Uz pritužbu dostavljena je i peticija okolnog stanovništva. Analizom na licu mjesta nepobitno je utvrđeno da nema efekta smanjenja brzine jer vozila koja tu prometuju ne smanjuju brzinu unatoč postavljenim tehničkim pomagalima/vibro trake već jednostavno brzinom kojom nailaze nastavljaju i dalje. Dokaz tome je naplaćeni veći broj kazni od strane Policije. Obzirom što se postavljanjem vibro traka nije realizirao krajnji cilj, a to je smanjenje brzine, već se generirala isključivo povećana buka, gradonačelnik donosi odluku u konzultacijama s policijom i ŽUC-om da se vibro trake uklone
sa svih pozicija na kojima su postavljene. Obzirom što se priprema donošenje novog Zakona o sigurnosti cestovnog prometa, na idućem Gradskom vijeću jedna od točaka biti će rasprava o poduzimanju novih mjera koje će biti omogućene donošenjem novog zakona općinama i gradovima te će se, kad se stvore uvjeti, prići sveobuhvatnoj realizaciji uređenja prometovanja na području grada Mursko Središće.